Έχετε ερωτήσεις; Μείνετε ήσυχοι

Ρίξτε μία ματιά παρακάτω για τυχόν απορίες έχετε όσον αφορά την υποστήριξη σας.

Γενικές ερωτήσεις:

Μερικές γενικές απαντήσεις για το ποιοι είμαστε και τι κάνουμε

Το GymFlex λειτουργεί παρέχοντας μια κεντρική πλατφόρμα όπου οι υπάλληλοι του γυμναστηρίου μπορούν να έχουν πρόσβαση ώστε να διαχειρίζονται σχετικές πληροφορίες, να επικοινωνούν αποτελεσματικά και να ενημερώνουν τα προγράμματα, τις πληρωμές και άλλες σημαντικές λεπτομέρειες του γυμναστηρίου.

Δεν υπάρχει διαδικασία συμβατικής εγκατάστασης ενός προγράμματος. Το GymFlex βρίσκεται σε cloud Που σημαίνει ότι τρέχει απευθείας από τον περιηγητή σας . Για να λειτουργήσει χρειάζεται μία σταθερή γραμμή Internet.

Η ασφάλεια των δεδομένων είναι προτεραιότητά μας. Χρησιμοποιούμε προηγμένες τεχνολογίες ασφαλείας και κρυπτογράφησης για την προστασία των πληροφοριών των χρηστών μας.

Ναι, παρέχουμε εξατομικευμένες λύσεις και υποστήριξη για να προσαρμόσουμε το GymFlex στις ανάγκες του κάθε γυμναστηρίου.

 Παρέχουμε υποστήριξη μέσω email/συνομιλίας/τηλεφώνου για τυχόν τεχνικά προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίζετε.

Χρήση της συνδρομής σας

Μερικές πληροφορίες για το πως μπορείτε να έχετε εικόνα της συνδρομής σας και να τη διαχειρίζεστε.

 Ναι, παρέχουμε περίοδο δοκιμής των 30 ημερών ώστε να μπορείτε να αξιολογήσετε το GymFlex χωρίς καμία υποχρέωση.

Η ανανέωση της συνδρομής γίνεται αυτόματα κάθε μήνα/έτος, ανάλογα με το επιλεγμένο πλάνο. Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε το πλάνο ή να ακυρώσετε τη συνδρομή, μπορείτε να το κάνετε από τον προσωπικό σας λογαριασμό.

Μπορείτε να ακυρώσετε τη συνδρομή σας μέσα από τον προσωπικό σας λογαριασμό πριν από την επόμενη περίοδο χρέωσης.

Διαθέτουμε ποικιλία μεθόδων πληρωμής, συμπεριλαμβανομένων πιστωτικών καρτών, Stripe,  PayPal, και άλλων.

    • Ναι, μπορείτε να αλλάξετε το πλάνο σας οποτεδήποτε από τον προσωπικό σας λογαριασμό.

Αυτές είναι μερικές ιδέες

Ανανεώσεις και νέες λειτουργίες

Τα updates για το GymFlex ανακοινώνονται μέσω του πίνακα ελέγχου. Συνήθως, θα λαμβάνετε ειδοποιήσεις και email για να ενημερώνεστε για τις τελευταίες βελτιώσεις και νέα χαρακτηριστικά.

Τα updates εφαρμόζονται αυτόματα στον λογαριασμό σας. Δεν χρειάζεται να κάνετε κάτι. Θα απολαύσετε αμέσως τα νέα χαρακτηριστικά και βελτιώσεις.

Σε περίπτωση προβλημάτων με κάποιο update, επικοινωνήστε αμέσως με την ομάδα υποστήριξης. Θα επιλύσουμε το ζήτημα το συντομότερο δυνατό.

Όχι, τα updates περιλαμβάνονται στη συνδρομή σας και δεν χρεώνονται επιπλέον.