Καλές πρακτικές για την ιστοσελίδα του γυμναστηρίου σας

Είναι σημαντικό να έχετε έναν ενημερωμένο ιστότοπο που να ακολουθεί τις τρέχουσες τάσεις του και να παρέχει στα μέλη του γυμναστηρίου αυτό που περιμένουν.
Ας ελπίσουμε ότι έχετε ήδη έναν site που καλύπτει τα βασικά, συμπεριλαμβανομένης της τοποθεσίας του γυμναστηρίου, των στοιχείων επικοινωνίας, των τρόπων πληρωμής και των διαδικτυακών προγραμμάτων γυμναστηρίου. Δεδομένου ότι αυτό ήδη συμβαίνει ας δούμε κάποια πράγματα πιο εξειδικευμένα αλλά πλέον απαραίτητα.
Μία εταιρική ταυτότητα
Η επιχείρησή σας θα πρέπει να έχει μια διακριτή επωνυμία που να περιλαμβάνει στοιχεία όπως:
– Χρώματα εταιρικής ταυτότητας
– Ένα λογότυπο
– Επιλεγμένες γραμματοσειρές
– Αξίες και αποστολή της εταιρείας
Αυτή η ταυτότητα και το στυλ της επωνυμίας θα πρέπει να εμφανίζονται στο site και αυτά τα στοιχεία θα πρέπει επίσης να συνδέονται με άλλους τομείς του μάρκετινγκ, όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το στυλ γυμναστικής και ένα ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εκτεταμένες διαδικτυακές προσφορές
Πριν και κατά τη διάρκεια της πανδημίας, πολλά προγράμματα φυσικής κατάστασης μεταφέρθηκαν στο διαδίκτυο μέσω εφαρμογών, μαθημάτων ροής και άλλων ψηφιακών προσφορών. Αυτή η αλλαγή δεν εξαφανίστηκε, αλλά μάλλον γέννησε το υβριδικό φαινόμενο όπου τα γυμναστήρια προσφέρουν αυτοπροσώπως και διαδικτυακές ευκαιρίες.
Η παροχή τρόπων γυμναστικής εν κινήσει είναι κάτι που συνεχίζουν να αναζητούν τα μέλη. Το γυμναστήριό σας μπορεί να προσφέρει ψηφιακές προσφορές μέσω κάποιων επιλογών:
– Μια διαδραστική εφαρμογή γυμναστικής
– Μαθήματα ζωντανά μέσω βίντεο
– Μια βιβλιοθήκη βίντεο
– Ραντεβού εικονικών εκπαιδευτών
– Χρήσιμο περιεχόμενο φυσικής κατάστασης και υγείας, όπως βίντεο και άρθρα
– Online προκλήσεις γυμναστικής
Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτές τις τάσεις, πιθανότατα θα χρειαστεί να βασιστείτε στις δεξιότητες ενός ειδικευμένου σχεδιαστή ιστοσελίδων ή μιας εταιρείας.
Ή, αν θέλετε ή πρέπει να κρατήσετε τα πράγματα πιο απλά, μια άλλη τάση που θα μπορούσατε να ακολουθήσετε είναι να επιλέξετε μινιμαλιστικό σχεδιασμό ιστοσελίδων που εστιάζει στη διατύπωση, με λιγότερες εικόνες και λιγότερο στο σχεδιασμό.
Είτε ακολουθείτε αυτή ή κάποια άλλη τάση σχεδιασμού ιστοσελίδων, βεβαιωθείτε ότι ταιριάζει με την επωνυμία σας.
Δημοφιλείς τάσεις
Εκτός από το σχεδιασμό ιστοσελίδων, λάβετε υπόψη το περιεχόμενο σας. Ορισμένοι τομείς στους οποίους μπορεί να θέλετε να εστιάσετε περιλαμβάνουν:
– Χρησιμοποιώντας το SEO στις ιστοσελίδες και τις άρθρα για να βοηθήσετε την ιστοσελίδα να βρεθεί
– Προσθήκες συνδέσμων μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, καθώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα καλό μέρος για να προσελκύσετε νέους ανθρώπους
– Δημιουργία ανθρώπινου περιεχομένου — με άλλα λόγια, σχετικό και διασκεδαστικό
– Συμπεριλαμβανομένων των αξιών του γυμναστηρίου σας, όπως φιλανθρωπικοί σκοπούς
Ενσωμάτωση λογισμικού
Η χρήση εξειδικευμένου λογισμικού μπορεί να βοηθήσει το γυμναστήριό σας να αποδώσει καλύτερα στη δημιουργία μιας εξαιρετικής ψηφιακής εμπειρίας και να προσφέρει στα μέλη αυτό που θέλουν. Για παράδειγμα :
– Προγραμματισμός συνεδριών personal trainer
– Πραγματοποίηση διαδικτυακών πληρωμών
– Παροχή ενημερωμένου ημερολογίου μαθημάτων και δραστηριοτήτων
– Επιτρέπονται οι ηλεκτρονικές εγγραφές μαθημάτων
– Συμπεριλαμβάνονται διαφορετικοί τρόποι επικοινωνίας των μελών με το γυμναστήριό σας